"Kurir" tužio četiri medija i jednu NVO, traži 11 miliona dinara odštete
Foto: Logo

"Kurir" tužio četiri medija i jednu NVO, traži 11 miliona dinara odštete

Kompanija "Adria media group", osnivač i izdavač tabloida "Kurir", podnela je tužbu protv portala Raskrikavanje, Cenzolovke i Javni servis, dnevnog lista Danas i novosadske nevladine organizacije Centar za interkulturnu komunikaciju, tražeći odštetu od 11 miliona dinara zbog narušavanja poslovnog ugleda.

Kako se navodi u tužbi „Kurira“, pomenuti mediji i nevladina organizacija su objavljivanjem tekstova u kojima se navodi da taj tabloid često objavljuje lažne i manipulativne vesti, kao i da sistematski neguje govor mržnje kao deo svoje uređivačke politike, izneli neistinite, neproverene i uvredljive informacije o tužiocu.

Na taj način su, kako se navodi u tužbi, postupili suprotno normama Kodeksa novinara Srbije i Kodeksa poslovne etike i naneli nematerijalnu štetu „Kuriru“ koja se „ogleda u značajnoj i trajnoj povredi poslovnog ugleda tužioca, a posledično tome i materijalnu štetu, imajući u vidu da je poslovanje tužioca usko povezano sa poslovnim ugledom koji tužilac uživa“.

„Kurir“ stoga traži da mu tuženi, „na ime naknade nematerijalne štete zbog povrede poslovnog ugleda radnjama nepoštene konkurencije“, solidarno isplate 11 miliona dinara.

Izvor: N1

Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.