Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

REM: TV Pink u aprilu 512 puta prekršio zakon

Izvor: UNS, 10.07.2019.

0 komentara      Ostavite komentar
Autor: J. Pešić

Protiv televizije Pink, zbog 512 prekršaja Zakona o oglašavanju u aprilu ove godine, Regulatorno telo za elektronske medije (REM) podnelo je Prekršajnom sudu zahtev za pokretanje prekršajnog postupka.


U zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka protiv televizije Pink navodi se da su u emisijama „Novo jutro“, „Zadruga“, „Premijera“, „DNK“ i „Amidži šou“ „neprimereno prikazivani proizvodi naročito krupnim kadrovima“, kao i da je u emisiji „Premijera“ bilo prikrivenog oglašavanja lista „Svet“, što je suprotno Zakonu o oglašavanju.

Televizija Pink, kako se navodi u zahtevu REM-a, emitovala je „blok oglasnih poruka bez najavne špice“, iako u Zakonu u oglašavanju stoji da TV oglašavanje i TV prodaja moraju biti lako prepoznatljivi i jasno i uočljivo zvukom, slikom ili prostorno odvojeni od ostalih programskih sadržaja.

Pink je u emisiji „Nacionalni dnevnik“ prekršio član 33 Zakona o oglašavanju u kojem se navodi da se emitovanje igranog filma, televizijskog filma i emisije vesti može prekinuti zbog emitovanja TV oglašavanja, odnosno TV prodaje jednom u emisiji čije predviđeno trajanje iznosi najmanje 30 minuta, navodi REM u zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka.

REM navodi i da je Pink u aprilu prekršio član 35 stav jedan ovog Zakona prema kojem „u okviru jednog punog sata emitovanog programa komercijalnih pružalaca medijske usluge TV oglašavanje i TV prodaja ne mogu zauzimati više od 20 odsto vremena (12 minuta u jednom punom satu)“.

Suprotno članu 37 Zakona o oglašavanju, u emisijama Pinka „Magazin in“ i „Žikina šarenica“ emitovane su TV prodaje kao poseban programski sadržaja, navodi se u zahtev za pokretanje prekršajnog postupka REM-a protiv ove televizije.

U emisijama televizije Pink „Pinkove zvezdice“, „Promo“, „Kuća od srca“, „Trenutak iz sna“ i „Državni službenik“ „promotivno je upućivano na proizvod sponzora“, a u emisiji „Elif“ bila je „pokretna slika sponzora“, što je suprotno Zakonu o oglašavanju, ističe REM.

Podsetimo, u martu REM je protiv televizije Pink podneo Prekršajnom sudu zahtev za pokretanje postupka, zbog 376 prekršaja Zakona o oglašavanju.


Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.