Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Promocija knjige: Marketing LIKE

Utorak, 25/4/2017, 19:00, II sprat, Velika sala

izveštaji:

Pogledajte fotografije
Promocija knjige: Marketing LIKE


Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketinga iz ugla uspešnog čoveka. Digitalni marketing je promocija proizvoda ili usluge korišćenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do targetirane ciljne grupe.
Priča o najmodernijim načinima dolaženja do ciljnih grupa. Priča o svim kanalima digitalnog marketinga. Priča o digitalnom marketingu je priča o ljudima, a ne o platformama. To je priča o potrebama da ljudi primaju informacije.
“Marketing Like” je knjiga o slušanju. Mnogi se hvale svojom nesposobnošću da slušaju. Bez slušanja nema komunikacije. Tradicionalni marketing priča priče o svom proizvodu. Kod digitalnog marketinga ključno je slušanje.

Knjiga daje odgovore na sledeca pitanja:
Koje su najefikasnije tehnike digitalnog marketinga? Kako dobiti LIKE na društvenim mrežama? Gde je najefikasnije reklamirati proizvod ili uslugu? Šta je marketing mix? Zašto je važan CRM? Koji mediji su najproduktivniji? Kako brendirati proizvod ili uslugu? Kako formirati cenovnu politiku? Šta je kvalitetan logotip? Zašto je važno istraživanje? Kako razviti strategiju brenda? Kako pohlepa može da uspori rast biznisa? Šta je silent marketing? Koliko je važan lični marketing?



Promocija knjige
Bojana Mihajlovića
i izdavačke kuće: Institut za ekonomiku i finansije



Govore:

  • Bojan Mihajlović, autor knjige
  • Milan Maglov, edukator iz oblasti marketinga na društvenim mrežama
  • Ana Radošević, Ormuco, EMEA, Business Development Director
  • Milenko Djurić, Direktor Centra za odnose s javnošću Viskoke turističke škole
  • Marija Švigir, MA psiholog, leadership coach & trainer


Autor: Bojan Mihajlović (autor knjige Manipualcija) best-selling autor http://www.manipualcija.com/
Više o Bojanu:
http://www.bojanmihajlovic.com/
Knjiga se može poručiti preko sledećg linka: http://bojanmihajlovic.com/knjiga-marketing-like/



O knjizi:

Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će nam za kratko vreme doneti prihod. Ovo nije nemoguće ukoliko poznajete marketing na način koji se ne može naći u definicijama i stručnim knjigama. Knjiga “ Marketing Like” je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbeći greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili. Tržište je potrebno kreirati tako da napravite odgovarajući proizvod za njega. Zadovoljiti potrebe potrošača osnovno je polazište. Cilj ove knjige je da vam pomogne da postavite dobru bazu – kreirate tržište, i zatim da pravilno njime vladate.

Kada kažete „Ja za to nisam sposoban!“, Vi zapravo sebi dajete izgovor za nešto što niste uradili, niste čak ni pokušali, ili ste prerano odustali. Uspeh nije nositi gene za nešto - zapravo, naučnici još uvek nisu uspeli da dokažu da geni za uspeh postoje. Uspeh dolazi kao posledica rada, vežbanja, zalaganja i truda. Konkretan primer je i sam autor Bojan Mihajlović koji je tekstom u knjizi “Marketing Like” predstavio svoje lično iskustvo prema istinitom događaju. Naime, čitava priča bazira se na vreme kada je dobio mogućnost da bude vođa projekta u IHG korporaciji. Odatle sve počinje da bi se danas priča nastavila u smeru prelaska sa tradicionalnog na digitalni marketing.

Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketinga iz ugla uspešnog čoveka. Digitalni marketing je promocija proizvoda ili usluge korišćenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do targetirane ciljne grupe. Priča o najmodernijim načinima dolaženja do ciljnih grupa. Priča o svim kanalima digitalnog marketinga. Priča o digitalnom marketingu je priča o ljudima, a ne o platformama. To je priča o potrebama da ljudi primaju informacije. “Marketing Like” je knjiga o slušanju. Mnogi se hvale svojom nesposobnošću da slušaju. Bez slušanja nema komunikacije. Tradicionalni marketing priča priče o svom proizvodu. Kod digitalnog marketinga ključno je slušanje.

U današnje vreme ubrzanog tempa tokova marketinga učestvovanje na društvenim mrežama sa pratiocima, nadgledanje konverzacija koje se tiču brenda i činjenica da se sve vezano za brend može like-ovati, zapratiti, retvitovati i komentarisati na Twitteru, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, YouTube-u i drugim društvenim mrežama objašnjeno je na stranicama knjige Bojana Mihajlovića. Kako sam autor tvrdi na facebooku provedemo 15 sati mesečno, a puno vremena provodimo i na Linkedinu. Oni pokazuju snagu medija, baziraju se na tri ključne stvari: aktivnost odnosno LIKE, COMMENT I SHARE.

Na kraju “Marketing Like” nije uveravanje da se treba fokusirati samo na digitalni marketing već jasna preporuka koje dobre strane tradicionalnog i digitalnog marketinga upotrebiti da bi ste bili uspešni u poslu kojim se bavite.

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

Bojan Mihajlović
Bojan Mihajlović
Milan Maglov
Ana Radošević
Marija Švigir
Milenko Djurić
Miroslav Milojević
Bojan Mihajlović
Promocija knjige: Marketing LIKE
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj